Kristina Vuković – lični brend

Pre nego što sam otvorila blog, bukvalno sam „gutala“ tuđe (što ne znači da sam to kod pojedinih prestala da radim 🙂). U pitanju su blogovi najrazličitije tematike i dizajna, a sve u želji da saznam što više kako bi to otprilike trebalo da izgleda. Naravno, samo zbog inspiracije, nikako imitacije! Znala sam o čemu ću pisati, već sam sam neke priče napisala, u glavi sam imala podeljene i kategorije, ali apsolutno ništa nisam znala oko WordPress – a.

Tako sam došla i do www. accordingtokristina.com. A kada je nešto fenomenalno, to čak i laik kao što sam ja može da uoči 🙂

Blog postoji nešto više od četiri godine. Autorka ovog bloga je Kristina Vuković, apsolventkinja ekonomije iz Beograda, zaposlena u jednoj firmi kao Digital Market Menadžer. Rubrika o meni otkriva mnogo toga o njoj, ali meni je najpre zapala za oko rečenica – Dobrodošli na moj mali blog. Ne znam otkud joj to da je njen blog mali, a i čime bi se to tačno moglo izmeriti !? 😁

Kristina je neko ko ne zna šta je gubljenje vremena. To se itekako vidi po postovima koje piše. Voli da putuje, čita, umetnost, (naročito operu), igrala je folklor, pohađala jako mnogo kurseva i seminara i održala nekoliko radionica o ličnom brendu. Ukratko – neko ko se neprekidno usavršava i na ličnom i na poslovnom planu.

Pridevi koji odgovaraju njenom blogu su jednostavnost, pedantnost i preciznost. Vidi se da je Kristina perfekcionista. Podrazumeva se da ne mislim samo na dizajn, već i na postove. Odiše formalnošću i ozbiljnošću i ja sam bila ubeđena da je ova devojka profesionalni bloger. Ipak, u postu koji se tiče zarade od bloga, otkriva da iako je od svog bloga ima(la) materijalne koristi, ipak ne vidi sebe kao profesionalnog blogera.

Suština ovog bloga je lični i poslovni razvoj. Kategorije su :

– BLOG sa potkategorijama PRODUKTIVNOST, LIČNI RAZVOJ, LIČNE FINANSIJE, PUTOVANJA i INTERVJU;

– POSLOVNI SVET, sa potkategorijama KARIJERA, POSLOVNI DOGAĐAJI, DIGITALNI MARKETING i SAVETI ZA BLOGOVANJE.

Kristina Vuković je dokaz da se sve naučeno iz formalnog i / ili neformalnog obrazovanja može i mora primeniti ako želite biti uspešni. Po mom skromnom mišljenju, ona je već sama po sebi lični brend. A ja nemam nikakvu sumnju kome da se obratim ako ikad poželim da izgradim sopstveni ❤️

FOTO: Kristina Vuković

4 mišljenja na „Kristina Vuković – lični brend

Postavi komentar